ПІБ
учасника навчання Слободенюк Людмила Анатоліївна
КЕЙС-ЗАВДАННЯ
№ 1
напрям 1. «Освітнє
середовище закладу освіти»
вимога/правило 1.1 Забезпечення
комфортних і безпечних умов навчання та праці
критерій 1.1.1.
Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання
та праці
Питання
та завдання до ситуаційної вправи:
1. Проаналізуйте дані, отримані за результатами збору інформації:
- спостереження за освітнім середовищем,
- опитування учнів,
- опитування батьків.
2. Використовуючи оцінки, виставлені за індикатори, визначте рівень критерію1.1.1. «Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці».
3. За результатами оцінювання критерію1.1.1. «Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці» зробіть висновок та підготуйте по 1-2 рекомендації керівнику закладу освіти та засновнику щодо покращення його освітнього середовища, зокрема безпеки та комфорту приміщень та території школи.
Методи
збору інформації
Спостереження
Загальноосвітня школа №1111 – це
триповерхова будівля, огороджена парканом, на 85
метрах якого учні розмістили автентичні вишиванки кожного регіону України.
На першому поверсі знаходиться
хол, де є стенди з інформацією (розклад занять, оголошення, стінгазети). Учні
початкових класів навчаються на першому та другому поверхах, а старшокласники –
на третьому. Кількість учнів закладу освіти перевищує його проєктну потужність.
Навчальних кабінетів у школі не вистачає, тому окремі уроки проводяться в
приміщеннях цокольного поверху.
У закладі освіти є учительська
кімната, в якій наявні умови для роботи та відпочинку педагогічних працівників.
У школі є актовий зал, спортзал,
а в шкільному дворі – стадіон, але поруч з ним нагромадження будівельного
сміття. Спортивні майданчики мають тверде рівне покриття; майданчики для учнів
1-4 класів обладнані ігровим та фізкультурно-спортивним обладнанням, що
відповідає віковим особливостям учнів.
На першому поверсі школи знаходиться бібліотека, а також їдальня, в якій під
час спостереження за освітнім середовищем, було відсутнє щоденне, перспективне
меню та графік харчування.
У школі відсутнє централізоване
постачання питної води (немає питних фонтанчиків, у їдальні не завжди доступна
кип’ячена вода).
У закладі освіти забезпечено
умови для особистої гігієни, разом з тим щоденне вологе прибирання проводиться
тільки в туалетних кімнатах.
Отже, за результатами опрацювання форми
спостереження за освітнім середовищем критерій 1.1.1. «Приміщення і територія
закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці» має оцінку:2,53.
Рівні оцінювання
якості освітньої
діяльності закладу загальної середньої освіти
Низький |
Вимагає покращення |
Достатній |
Високий |
1,0 – 1,65 |
1,66 – 2,65 |
2,66 – 3,60 |
3,61 – 4,0 |
Анкетування
учнів
В опитуванні брали участь 50 учнів 10 класу. На питання анкети,
що стосуються оцінювання критерію 1.1.1. «Приміщення і територія закладу освіти
є безпечними та комфортними для навчання та праці» були
отримані такі результати:
Як Ви оціните за 4-бальною шкалою
(1 – дуже погано … 4– відмінно)
Питання / бали |
1 |
2 |
3 |
4 |
Як здійснити обрахунок |
Математична методика
обрахунку результатів анкетування: |
Дизайн приміщень і
класних кімнат школи |
10 |
7 |
13 |
20 |
1(бал)х10
(респонденти)=10 2х7=14 3х13=39 4х20=80 (10+14+39+80):50=2,86=2,9 |
«так» - 4 бали (високий рівень)- 20 осіб «переважно так» - 3
бали (достатній рівень) - 13 осіб «переважно ні» - 2
бали (рівень, що вимагає покращення) - 7 осіб «ні» - 1 бал (низький
рівень) - 10 осіб. Множимо загальну кількість відповідей на
відповідний бал. 4 бали*20 респондентів
(к-ть осіб, які відповіли «так») і т. д. Обраховуємо середньоарифметичне значення
питання: суму балів ділимо на к-ть опитаних. Отримане значення
співставляємо із шкалою визначення рівня якості освітньої діяльності: |
Облаштування території |
5 |
15 |
20 |
10 |
1(бал)х5 (респонденти) 5 15х2=30 20х3=60 10х4=40 (5+30+60+40):50=2,7 |
|
Чистота навчальних
кабінетів |
10 |
10 |
20 |
10 |
1(бал)х10 (респонденти)=10 2х10=20 3х20=60 4х10=40 ( 10+20+60+40):50=2,6 |
|
Чистота туалетних
кімнат |
10 |
15 |
20 |
5 |
1(бал)х10 (респонденти)=10 2х15=30 3х20=60 4х5=20 ( 10+30+60+20):50=2,4 |
|
Чистота їдальні |
10 |
7 |
13 |
20 |
1(бал)х10
(респонденти)=10 2х7=14 3х12=36 4х20=80 ( 10+14+36+80):50=2,9 |
|
Чистота у спортивній
залі |
5 |
15 |
20 |
10 |
1(бал)х5(респонденти)=5 2х15=30 3х20=60 4х10=40 (5+30+60+40):50=2,7 |
|
Температурний режим у
школі |
10 |
15 |
20 |
5 |
1(бал)х10
(респонденти)=10 2х15=30 3х20=60 4х5=20 ( 10+30+60+20):50=2,4 |
|
ВСЬОГО |
(2,9+2,7+2,6+2,4+2,9+2,7+ 2,4):7=2,66 |
Отже, за результатами опитування учнів критерію
1.1.1. «Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для
навчання та праці» має оцінку : 2,66
Анкетування
батьків
В опитуванні батьків взяли участь
75 осіб. Нижче зазначені результати дають змогу побачити оцінку критерію 1.1.1.
«Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання
та праці»
Як Ви оціните за 4-бальною шкалою
(1 – дуже погано … 4 – відмінно)
Питання
/ бали |
1 |
2 |
3 |
4 |
Рівні
оцінювання |
Дизайн приміщень і класних кімнат школи |
20 |
30 |
10 |
15 |
(20+60+30+60):75=2.26 Вимагає покращення |
Облаштування території |
30 |
20 |
10 |
15 |
(30+40+30+60):75=2,13 Вимагає
покращення |
Чистота та облаштування навчальних
кабінетів |
30 |
25 |
10 |
10 |
(30+50+30+40):75=2 Вимагає покращення |
Чистота
та облаштування туалетних кімнат |
25 |
25 |
10 |
15 |
(25+50+30+60):75=2,2 Вимагає
покращення |
Чистота та облаштування їдальні |
15 |
15 |
20 |
30 |
(15+30+60+120):75=3 Вимагає
покращення |
Чистота та облаштування спортивної зали |
15 |
20 |
25 |
15 |
(15+40+75+60):75=2,5 Вимагає
покращення |
Температурний режим у школі |
20 |
30 |
10 |
15 |
(20+60+30+60):75=2,3
Вимагає покращення |
Отже, за результатами опитування батьків
критерій 1.1.1.«Приміщення і територія
закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці» має оцінку:
2,40.
Оцінка за критерієм1.1.1.«Приміщення і територія
закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці» має оцінку:
2,53 |
|
Висновки(сильні та слабкі сторони) |
|
В закладі загальної середньої
освіти є всі необхідні навчальні кімнати, спортзал, актовий зал, спортивні
майданчики, учительська кімната.
Створено всі необхідні умови для забезпечення освітнього процесу. У шкільному дворі – стадіон, спортивні
майданчики мають тверде рівне покриття; майданчики для учнів 1-4 класів
обладнані ігровим та фізкультурно-спортивним обладнанням, що відповідає
віковим особливостям учнів, функціонує бібліотека, їдальня. У закладі освіти забезпечено умови для особистої
гігієни. |
Кількість учнів закладу
освіти перевищує його проєктну потужність. Навчальних кабінетів у школі не
вистачає. Частина приміщень закладу освіти
нераціонально використовуються при організації освітнього процесу В шкільному дворі – стадіон,
але поруч з ним нагромадження будівельного сміття. В їдальні відсутнє щоденне,
перспективне меню та графік харчування. Є проблеми із постійним забезпеченням питного режиму.
Щоденне вологе прибирання проводиться тільки в туалетних кімнатах. . |
Рекомендації |
|
Керівнику закладу освіти |
Засновнику |
Вжити необхідних заходів щодо
несанкціонованого заїзду транспортних засобів на територію освітнього
закладу. Забезпечити дієвий контроль за своєчасним вивезенням побутових
відходів, будівельного сміття. Вжити належних заходів
реагування щодо забезпечення прєктної потужності. Забезпечити недоступність
приміщень для здобувачів освіти початкової школи для користування здобувачами
освіти інших вікових груп, вирішити питання щодо формуванняя мережі
навчальних кабінетів та недопущення навчання учнів у цокольних приміщення
закладу загальної середньої освіти. Забезпечити температурний
режим в закладі освіти відповідно до
санітарних вимог та норм чинного законодавства.
Виконувати вимоги до режиму
освітлення приміщень території закладу
та забезпечити вільний доступ учнів до кип’яченої води. Забезпечити умови щоденного вологого
прибирання в закладі освіти відповідно санітарно-гігієнічних вимог. |
Включити до перспективного
плану реконструкцію (будівництво) приміщення закладу загальної середньої
освіти для забезпечення здобувачів освіти відповідними приміщеннями,
навчальними кабінетами. Передбачити кошти для своєчасного вивезення відходів та сміття з території закладу. Передбачити кошти для організації
та безперебійного забезпечення учнів питною водою, Забезпечити
контроль температурного режиму в
закладі освіти відповідно до санітарних вимог та норм чинного законодавства. |
Розподіл
балів за рівнями оцінювання :
-
перший (високий) (4 бали) – у всіх випадках, описаних вербально,
або у 76% - 100% при математичному обрахунку;
-
другий (достатній) (3 бали) – спостерігається у більшості випадків, описаних вербально, або у 51% -
75% при математичному обрахунку;
-
третій (вимагає покращення) (2 бали) – спостерігається у поодиноких випадках,
описаних вербально, або у від 26% до 50
% при математичному обрахунку;
-
четвертий (низький) (1 бал ) – випадки не спостерігаються/ норма законодавства не дотримується або до 25% при математичному обрахунку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий